Man kan være virkelig god til gulvafslibning Hillerød, så man efterhånden er nået et punkt hvor kvaliteten samt effektiviteten med hastigheden kan hænge sammen, men derfor er aldrig to kundes forespørgsler ens, så man er nødt til at lytte nærmere, hvad de ønsker sig, for man kan aldrig bare køre den slags på autopilot.
Man kan tro, at man ved, hvad kunden vil have, men kommunikationen er det vigtigste, for kunden kan sige én ting, men mene noget andet, og ens fagsprog skal oversættes til forståelig snak for kunden – og så handler det jo altid om, at man er enige om, hvorvidt det endelige resultat repræsenterer det, som man havde håbet på.
Det er bedre, at man får tilfredse kunder, som man bruger tid på, end at man skal komme ud at rette noget gang på gang – og endnu værre: At de vælger en fra og tager nogle andre, så de går efter nogle andre gulvafslibningsfirmaer.
Det kan ødelægge ens virke i længden.
Man skal sætte det rette tempo med gulvafslibning i Hillerød
Men derfor kan man jo godt sætte sig nogle mål for, hvor mange opgaver man regner med at kunne nå i løbet af en given periode, så man tager mange ordrer ind, så kalenderen er fyldt op, og man sætter en ekstra tid for en i enden, så man ved, man har tid nok til opgaven. Men der skal ikke være stilstand, for tiden skal bruges på at arbejde!
Planen er nemlig, at man så kan lukke butikken ned i nogle måneder, hvor man så har sparet op, så man kan bruge tiden på ens hobby, rejse rundt eller noget andet, som man sætter pris på.
Man er god til at være gulvsliber, men det er ikke dét, som man identificerer sig med, så man er nødt til at bruge resten af tiden på det, som man sætter mere pris på, for det er her, at man finder sig selv og kan være i det, for så føler man sig virkelig hjemme og er den, man føler sig som.